هرمینال
هرمینال

چگونه می توان از کانال و گروهی که جلوی فوروارد را بسته دانلود کرد؟

چگونه می توان از کانال و گروهی که جلوی فوروارد را بسته دانلود کرد؟

به‌طور کلی برای دانلود از کانال و گروه محافظت شده از تلگرام روش مشخصی وجود ندارد؛ با این حال ما در هرمینال این کار را می‌توانیم برای شما به‌راحتی انجام دهیم.

در تلگرام قابلیتی به نام Protected Content وجود دارد، که قبلا در آموزش «جلوگیری از فوروارد مطالب در کناال و گروه تلگرام» به آن پرداختیم؛ این قابلیت به ادمین‌های کانال‌ها و گروه‌ها اجازه می‌دهد تا بتوانند برروی محتوای کانال‌ها و گروه‌های خود محدودیت‌های زیر را اعمال کنند:

  • جلوگیری از فوروارد
  • جلوگیری از ذخیره‌ی فایل‌ها
  • جلوگیری از کپی متن
  • جلوگیری از گرفتن اسکرین شات

بنابراین حتی امکان گرفتن یک اسکرین‌شات ساده نیز وجود ندارد! یا برای مثال اگر یک ویدیو وجود داشته باشد، شما مجبورید آن را در همان کانال مشاهده کنید؛ و نمی‌توانید خارج از کانال به ویدیو دسترسی داشته باشید؛ یا آن را برروی کامپیوتر خود ذخیره کرده و در زمانی که آفلاین هستید تماشا کنید.

چطور می توان از کانال و گروه محافظت شده چیزی را دانلود و ذخیره کرد!؟

برای دانلود و ذخیره کردن محتوای کانال‌ها و گروه‌های محدود و قفل شده در تلگرام که امکان فوروارد مطالب آنها وجود ندارد، برای شما عزیزان دو راه حل در نظر گرفتیم:

  1. ارسال لینکِ مربوط به محتوای محافظت شده به پشتیبانی هرمینال از طریق تلگرام (در صورتی که شرایط ذکر شده در ادامه وجود داشته باشد).
  2. درخواست ایجاد یک ربات مختص خودتان جهت دانلود از کانال و گروه قفل شده.
  3. استفاده از اسکریپت تحت وبِ هرمینال برای دانلود از کانال و گروه محافظت شده

روش اول: ارسال لینک به ما و دریافت فایل

  1. لینک جوین به کانال یا گروه مورد نظر را از طریق بخش «ارتباط با ما» به پشتیبانی در تلگرام ارسال کنید.
  2. اشاره کنید که چه مواردی بایستی از کانال یا گروه دانلود شوند. کافیست برروی فایل‌های کانال یا گروه ضربه زده (در کامپیوتر راست کلیک کنید)، سپس Copy Link را انتخاب نمایید. یا به‌سادگی بگویید تمام فایل‌های ویدیویی کانال را نیاز دارید.
  3. پشتیبانی، موارد خواسته شده توسط شما را ارزیابی کرده و هزینه‌ی انجام کار را به شما اعلام می‌کند. پس از واریز مبلغ، فایل‌ها و محتوای محافظت شده در اختیار شما قرار خواهند گرفت. بسته به حجم و تعداد فایل‌ها، این ممکن است زمان‌بر باشد بکشد.

جهت اطمینان می‌توانید یک تست از پشتیبانی بخواهید. یک کانال عمومی محافظت شده ایجاد کرده و محتوایی در آن قرار دهید، سپس لینک آن را به پشتیبانی ارسال کنید.


روش دوم: اشتراک ربات یک تا چند روزه

از طریق بخش «ارتباط با ما» به پشتیبانی در تلگرام پیامی ارسال کرده و درخواست خود را برای تهیه اشتراک ربات جهت دانلود از کانال و گروه محافظت شده ارسال نمایید. هزینه‌ی ربات یک روزه، 300 هزار تومن می‌باشد. شما در طول یک روز می‌توانید هرچقدر که نیاز دارید دانلود کنید.

نکته: برای دانلود بایستی داخل ربات و با استفاده از شماره‌تلفن خود لاگین شوید. این روش کاملا امن بوده و نشست شما محفوظ است.


روش سوم: استفاده از اسکریپت تحت وبِ دانلود از کانال و گروه محافظت شده

به سادگی می‌توانید «اسکریپت تحت وب دانلود از کانال و گروه محافظت شده در تلگرام» را از فروشگاه هرمینال تهیه کنید. سپس آن را براساس راهنما و توضیحات داده شده استفاده نمایید. البته اگر مشکلی داشته باشید، می‌توانید آن را از طریق تیکت و با پشتیبانی مطرح کنید.

نکته: پیش از تهیه اسکریپت، حتما توضیحات آن را مطالعه کنید.

1
در حال بارگزاری نظرات