هرمینال
هرمینال

آموزش فعال کردن تیک آبی در تلگرام پرمیوم

آموزش فعال کردن تیک آبی در تلگرام پرمیوم

در این مقاله، با کمک قابلیت «قرار دادن ایموجی برروی پروفایل» در «تلگرام پرمیوم»، برروی پروفایل خود تیک آبی قرار می‌دهیم.

تیک آبی چیست؟

تیک آبی یکی از چیزهاییست که در شبکه‌های اجتماعی مرسوم است. این تیک در واقع یک نشان است که توسط سرویس ارائه دهنده خدمات به یک اکانت یا حساب کاربری تعلق می‌گیرد؛ و این مفهوم را می‌رساند که هویت واقعی آن حساب توسط سازندگان پلتفرم تایید شده است. برای مثال شما با نام فلان سلبریتی در یک شبکه اجتماعی برخورد می‌کنید؛ سپس اگر تیک آبی در اکانت آن شخص مشاهده شود، شما می‌توانید مطمئن شوید که این اکانت متعلق به خود شخص بوده و توسط دیگران ساخته نشده است.


تیک آبی در تلگرام

در تلگرام نیز همانند هر پیامرسان و شبکه‌ی اجتماعی دیگری، حساب‌هایی وجود دارند که دارای تیک آبی هستند؛ و توسط تلگرام تایید شده می‌باشند. این تیک آبی در تلگرام می‌تواند برروی حساب شخصی، کانال، گروه و حتی ربات اعمال شود. در این مقاله با روش به‌دست آوردن تیک آبی از طریق راه و روش رسمی کاری نداریم؛ و می‌خواهیم آن را توسط اکانت پرمیوم شبیه‌سازی کنیم!

روش فعال کردن تیک آبی در تلگرام پرمیوم

تلگرام پرمیوم (Telegram Premium) دارای قابلیتی است که به کاربران اجازه می‌دهد برروی پروفایل خود یک ایموجی تنظیم کنند. این ایموجی می‌تواند از لیست ایموجی‌های رسمی و حتی غیررسمی (شخصی‌سازی شده) باشد. بنابراین راه‌حل ساده است. ما به یک ایموجیِ تیک آبی نیاز داریم تا آن را برروی پروفایل خود تنظیم کنیم!

در ادامه یک پک ایموجی برای شما قرار گرفته است که شامل چندین نوع تیک آبی می‌باشد. کافیست لینک آن را کپی کرده و سپس در تلگرام ارسال کنید؛ و برروی آن کلیک کنید تا کپی شود.

این پک شامل موارد زیر است:

پک ایموجی تیک آّبی تلگرام

پس از اضافه کردن ایموجی به لیست پک ایموجی‌های خود، می‌توانید طبق آموزش «قرار دادن ایموجی برروی پروفایل»، ایموجی تیک آبی را برروی اکانت خود تنظیم کنید؛ برای مثال به‌صورت زیر خواهد شد:

تیک آبی برای تلگرام

0

سوالات متداول

چطور و چگونه می توان در تلگرام پرمیوم تیک آبی را فعال کرد؟

1. تلگرام پرمیوم تهیه کنید.

2. پک ایموجی زیر را اد کنید:

https://t.me/addemoji/VerificationEmojiPack

3. از منوی کشویی برروی گزینه‌ی Change Status (تغییر وضعیت) یا ایموجی موجود در پروفایل کلیک کرده و از پک اضافه شده، یک ایموجی وریفای یا تیک آبی دلخواهی را انتخاب کنید.
در حال بارگزاری نظرات