هرمینال
هرمینال

آموزش ریپلای کردن پیام یک چت در یک چت دیگر تلگرام

آموزش ریپلای کردن پیام یک چت در یک چت دیگر تلگرام

قبل‌تر با ریپلای کردن روی قسمتی از پیام در تلگرام آشنا شدیم؛ که بخشی از آپدیت انقلاب ریپلای تلگرام به حساب می‌آمد. اما این انقلاب فقط به همین گزینه ختم نمی‌شود و قسمت دیگری از آن، ویژگی ریپلای کردن پیام یک چت در یک چت دیگر است!

این یک قابلیت جالب است؛ چرا که به شما این اجازه را می‌دهد تا به یک پیام یا قسمتی از آن که در یک پی وی، کانال و یا گروه وجود دارد، در یک چت دیگر پاسخ دهید! این یعنی چه؟!😳

تصور کنید در یک کانال محتوایی می‌بینید؛ اما می‌خواهید به دوستتان بگویید که نظرتان راجب آن محتوا چیست. در این حالت ابتدا آن را فوروارد کرده و سپس پیام خود را برای دوست خود می‌نویسید! اما شما می‌توانید به‌جای فوروارد کردن، عملیات ریپلای انجام دهید! که یعنی شما در پی وی دوست خود پاسخ خواهید داد؛ اما بخشی که به آن پاسخ داده‌اید در یک چت دیگر قرار دارد و دوستتان با کلیک برروی آن، به چت دیگر منتقل می‌شود (البته اگر امکان انتقال وجود داشته باشد).

از مزایای دیگر این کار این است که موقع فوروارد کردن از یک پی وی به پی وی دیگر، اگر شخص جلوی فوروارد خود را نبسته باشد، کاربر دوم می‌تواند بفهمد که پیام‌ها از سمت چه کسی است؛ اما در حالت ریپلای اینگونه نیست.

روش ریپلای کردن پیام یک جت در چت دیگر تلگرام

انجام این کار کمی ممکن است گیج کننده به نظر برسد. اما با ما همراه باشید تا به‌طور گام به گام به توضیح آن بپردازیم.

ریپلای کردن یک کانال در چت دیگر

  1. به یک کانال بروید.
  2. اگر با گوشی هستید، برروی پیام مورد نظر ضربه بزنید و اگر با دسکتاپ هستید، برروی آن راست کلیک کنید.
  3. گزینه‌ی Reply (پاسخ) را انتخاب نمایید.
  4. یک لیست باز می‌شود با عنوان Reply in (پاسخ در…) که بایستی چت مورد نظر را انتخاب کنید. یعنی جایی که قصد دارید به این پیامِ انتخاب شده در چت دیگری ریپلای بزنید.
  5. پس از انتخاب چت مورد نظر، به آن هدایت می‌شوید. سپس پیام خود را نوشته و ارسال کنید.
  6. اگر اکنون در بالای پیامِ ارسال شده‌ی خود که بخش ریپلای شده در آن مشخص است کلیک کنید، به پیام مورد نظر در کانال متقل خواهید شد. اما شخص دریافت‌کننده‌ی ریپلای شاید نتواند به کانال دسترسی داشته باشد (اگر خصوصی باشد).

نکته: شما می‌توانید از ریپلای کردن قسمتی از پیام نیز در این حالت استفاده کنید که قبلا توضیح داده شد.


ریپلای کردن یک پی وی یا گروه در چت دیگر

  1. به پی وی یا گروه مورد نظر بروید.
  2. اگر با گوشی هستید، برروی پیام مورد نظر ضربه بزنید و اگر با دسکتاپ هستید، برروی آن راست کلیک کنید.
    1. گزینه‌ی Reply (پاسخ) را انتخاب نمایید.
  3. اکنون آن پیام به حالت ریپلای شده در آمده و از شما خواسته می‌شود تا چیزی بنویسید؛ اما در بالای بخش نوشتن پیام جدید، یک فِلش نیز در کنار مورد ریپلای شده قرار دارد که بایستی برروی آن کلیک کنید.
  4. گزینه‌ی Reply in another chat (پاسخ در گفتگویی دیگر) را انتخاب نمایید.
  5. یک لیست باز می‌شود با عنوان Reply in (پاسخ در…) که بایستی چت مورد نظر را انتخاب کنید؛ یعنی جایی که قصد دارید به این پیامِ انتخاب شده در چت دیگری ریپلای بزنید.
  6. پس از انتخاب چت مورد نظر، به آن هدایت می‌شوید. سپس پیام خود را نوشته و ارسال کنید.
  7. اگر اکنون در بالای پیامِ ارسال شده‌ی خود که بخش ریپلای شده در آن مشخص است کلیک کنید، به پیام مورد نظر در پی وی یا گروه متقل خواهید شد؛ اما شخص دریافت کننده‌ی ریپلای نمی‌تواند به پی وی دسترسی داشته باشد و برای گروه نیز بایستی یک گروه عمومی (دارای نام کاربری) بوده و خصوصنی نباشد.

نکته: شما می‌توانید از ریپلای کردن قسمتی از پیام نیز در این حالت استفاده کنید که قبلا توضیح داده شد.

0

سوالات متداول

چطور می توان به یک پیام در تلگرام در چت دیگری پاسخ داده و ریپلای زد؟

برروی پیام مورد نظر راست کلیک کرده و یا ضربه بزنید؛ سپس Reply (پاسخ) را انتخاب کنید. در قسمت نوشتن پیام که مورد ریپلای شده نمایش داده می‌شود، برروی فلش موجود در کنار آن کلیک کنید. اگر کانال باشد، بایستی یک چت را انتخاب کنید و اگر پی وی یا گروه باشد بایستی Reply in another chat (پاسخ در یک گفتگوی دیگر) را انتخاب کنید. به همین سادگی.

در حال بارگزاری نظرات